Domov pro seniory Stachy – Kůsov dbá o to, aby se kvalita poskytovaných služeb neustále zvyšovala. Kvalitu služeb hodnotí jak uživatelé, tak i zaměstnanci.
Ke zjišťování kvality služeb slouží kontrolní mechanismus. Kontroly jsou prováděné na všech pracovních úsecích a týkají se vedení agendy, zařízení a poskytování služeb. Zjištěné nedostatky slouží jako zpětná vazba ke zlepšení kvality poskytování sociálních služeb.
1. Domov pro seniory Stachy – Kůsov má zpracovány vnitřní „ Standardy kvality sociálních služeb“. Východiskem tohoto materiálu jsou „ Standardy kvality sociálních služeb – MPSV 2003 – ISBN 80 – 86552 – 66 – 7“.
2. Cílem vnitřního materiálu „ Standardy kvality poskytovaných sociálních služeb“ je konkretizace a zpřesnění jednotlivých standardů za účelem poskytování kvalitních sociálních služeb v DPS Stachy – Kůsov.
3. Standardy kvality poskytovaných sociálních služeb jsou materiálem závazným pro všechny zaměstnance DPS Stachy – Kůsov.
4. DPS Stachy – Kůsov průběžně sleduje a vyhodnocuje, zda jím poskytované sociální služby jsou v souladu s kvalitou a zda odpovídají potřebám a požadavkům jednotlivých uživatelů.
K tomu se využívají tyto zdroje:
Zdroje zpětné vazby interní:
a) spokojenost či nespokojenost uživatelů – přímé rozhovory s uživateli
b) vyhodnocování četnosti a obsahu stížností
c) poznatky a připomínky personálu
d) vyhodnocování aplikace získaných znalostí a dovedností personálu DPS Stachy – Kůsov do běžné praxe při poskytování služeb.
e) vnitřní kontrola
f) průzkumy, vyhodnocování dokumentace projektů, vyhodnocování individuálních plánů, vnitřní audit
g) spokojenost či nespokojenost opatrovníků uživatelů a rodinných příslušníků uživatelů.
e) sebehodnocení (audit sebehodnocení)
Zdroje zpětné vazby externí:
1) kontrolní činnost zřizovatelem
2) inspekce kvality sociálních služeb
3) poznatky a připomínky návštěvníků, praktikantů,…
4) ohlasy veřejnosti z komunity obce
Hodnocení naplňování veřejného závazku
Vážený respondente, prosíme Vás o vyplnění dotazníku, který je zaměřen na hodnocení veřejného závazku (informací pro veřejnost) domova pro seniory Stachy - Kůsov.
Vyhodnocené dotazníky budou sloužit pro tvorbu srozumitelných a dostupných informací pro veřejnost a případné zájemce o sociální službu.
Vyplnění dotazníku je anonymní.
Přečtěte si uvedené texty a následně odpovídejte na otázky.
Děkujeme za spolupráci!
Spokojenost zaměstnanců 2014 - výsledky dotazníkového šetření
Spokojenost zaměstnanců 2013 - výsledky dotazníkového šetření
Dotazník pro příbuzné uživatelů DPS Stachy - Kůsov
Vážení příbuzní, cílem našeho dotazníku je zjistit kvalitu poskytovaných služeb, komunikace s personálem a celého chodu Domova pro seniory (dále jen DPS) z pohledu rodinných příslušníků našich uživatelů.
Získané informace jsou zcela anonymní a budou použity pouze pro potřeby vedení DPS Stachy - Kůsov. Na otázky odpovídejte prosím pravdivě, tak jak to sami cítíte. Nebojte se kritiky. Vaše podněty a připomínky na případné nedostatky, budou pro nás důvodem k zamyšlení a realizaci, jak zpříjemnit a zlepšit kvalitu života Vašich nejbližších, tedy i našich uživatelů.
ředitel DPS Stachy - Kůsov
Gál Ladislav
1) Jak často navštěvujete své blízké?
a) 1x týdně
b) 1x měsíčně
c) občas
d) …………….
2) Jak se při návštěvě cítíte?
a) velmi dobře
b) dobře
c) špatně
d) velmi špatně
3) Máte zájem o více informací o chodu DPS?
a) ano
b) ne
4) Měli byste zájem zúčastnit se akcí pořádaných v DPS?
a) ano
b) ne
5) Pokud ano, v jakém čase?
a) kdykoli
b) v pátek odpoledne
c) v sobotu dopoledne
d) v sobotu odpoledne
6) Máte dostatečné informace o poskytovaných službách v DPS?
a) ano
b) ne
7) Postrádáte Vy nebo Vaši příbuzní jiné služby v DPS?
…………………………………………………………………………………………
8) Měli byste zájem o častější osobní kontakt se sociálními pracovnicemi?
a) ano
b) ne
9) Měli byste při návštěvě zájem o možnost ubytování v domově?
c) ano
d) ne
10) Co byste v DPS změnili či zlepšili?
……………………………………………………………………………………………………
11) Myslíte si, že jsou v našem Domově dostatečně uspokojovány potřeby klientů?
a) ano, zcela
b) ano, částečně
c) spíše ne
d) vůbec ne
12) Jsou Vaší blízcí v DPS spokojeni?
a) ano
b) spíše ano
c) spíše ne
d) ne
13) Pokud ne, proč?
…………………………………………………………………………………………………………..
14) V případě, že nejste spokojeni s jakoukoliv péčí, řešíte tento problém s někým?
a) ano, s konkrétní osobou
b) ano, se sociální pracovnicí
c) ano, s panem ředitelem
d) ano, se staniční sestrou
e) ano, s vrchní sestrou
f) ne
15) Pokud ne, proč?
..................................................................................................................................
16) Respektuje personál soukromí klientů v době Vaší návštěvy?
a) ano, vždy
b) obvykle ano
c) většinou ne
d) vůbec ne
17) Setkali jste se někdy s nešetrným či ponižujícím zacházením s klienty?
a) ano
b) ne
18) Pokud chcete jít s klientem ven na procházku, připraví Vám klienta personál ochotně?
a) ano, kdykoliv
b) ne, nemáme možnost
pokud ne, napište stručně proč
………………………………………………………………………………………………
Vyplněný tiskopis, prosíme, vhoďte do „Schránky důvěry“ - u kanceláře vedení domova nebo na jednotlivých odděleních:
Děkujeme za Váš čas a spolupráci
vedení Domova
Domov pro seniory Stachy - Kůsov přijímá zaměstnance na pozici: Pracovnice prádelny
Domov pro seniory Stachy - Kůsov přijímá zaměstnance na pozice: kuchař, všeobecná sestra, přímá obslužná práce.
Nabídka práceDomov pro seniory Stachy – Kůsov, příspěvková organizace Kůsov 1 384 73 Stachy
3638 |
2885 |
3361 |
3197 |
2546 |
1921 |
2226 |
2074 |
1450 |